Τι πρέπει να προσέξουμε στην Social Media παρουσία μας - 8 πράξεις προς αποφυγή
top of page

Τι πρέπει να προσέξουμε στην Social Media παρουσία μας - 8 πράξεις προς αποφυγή


Αφού είδαμε Πως πρέπει να είναι η σωστή παρουσία μιας εταιρίας στα Social Media – 7 Βασικοί κανόνες + 1 Bonus!, ήρθε η ώρα να δούμε τι ΔΕΝ πρέπει να έχει η Social Media παρουσία μας. Τι να προσέξουμε και τι να αποφύγουμε;



8 πράξεις προς αποφυγή



1) Όχι η ίδια ανάρτηση σε όλα τα Social Media κανάλια

Ίσως είναι πιο εύκολο να ανεβάζουμε το ίδιο ακριβώς post σε όλα τα κανάλια όπου έχουμε παρουσία (πχ. Facebook, Instagram,κ.ά) αλλά αυτό αποτελεί μια λάθος πρακτική.

Το περιεχόμενο που ανεβάζουμε σε κάθε δίκτυο, θα πρέπει να είναι μοναδικό και να συνάδει με το ύφος και το στυλ του καναλιού αυτού, αλλά και με το κοινό που το χρησιμοποιεί. Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να ανεβάζουμε διαφορετικές αναρτήσεις σε κάθε κανάλι, είναι προτιμότερο να έχουμε παρουσία σε λιγότερα κοινωνικά δίκτυα.


2) Δεν ανεβάζουμε αναρτήσεις πάντα την ίδια ώρα και ημέρα

Πειραματιζόμαστε! Δοκιμάζουμε να ανεβάσουμε posts σε διαφορετικές ημέρες και ώρες, μέχρι να ανακαλύψουμε ποιες είναι οι καλύτερες και αποδοτικότερες για εμάς.

Φυσικά σε αυτό θα μας βοηθήσει να μελετήσουμε τα στατιστικά της σελίδας μας. Εκεί μπορούμε να ανακαλύψουμε τι επισκεψιμότητα έχει η σελίδα μας ανά ημέρα και ώρα, αλλά και τι απήχηση έχει το κάθε post που κάνουμε.


3) Δεν επαναλαμβάνουμε τις ίδιες εικόνες ή φράσεις

Μια διαρκής επανάληψη των εικόνων ή των φράσεων που χρησιμοποιούμε, είναι σίγουρο ότι θα κουράσει το κοινό μας. Έρευνα έχει δείξει ότι όταν είμαστε επαναλαμβανόμενοι και προβλέψιμοι, οι χρήστες σταματούν να μας ακολουθούν...και βέβαια δεν θέλουμε να συμβεί κάτι τέτοιο!

Προσπαθούμε λοιπόν να βρούμε τη χρυσή τομή ανάμεσα σε αυτό που θέλουμε να παρουσιάσουμε και σε αυτό που προσδοκά το κοινό να δει. Δεν είμαστε μονότονοι! Δημιουργούμε περιεχόμενο, ενημερώνουμε, δίνουμε χρήσιμες συμβουλές, διασκεδάζουμε τους χρήστες και γενικότερα γινόμαστε πιο interactive ώστε να τους κινητοποιήσουμε να κάνουν like και share τα posts μας.


4) Δεν χρησιμοποιούμε τα Social Media μόνο για να πουλήσουμε

Το έχουμε πει πολλές φορές…Μπορεί ο απώτερος σκοπός μας να είναι να προωθήσουμε και να πουλήσουμε τα προϊόντα μας αλλά πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο. Δεν είναι σωστό να βομβαρδίζουμε το κοινό μας με προσφορές και προϊόντα. Παράλληλα, είναι πολύ κουραστικό και τα αποτελέσματα μιας τέτοιας πράξης θα είναι αντίθετα από αυτά που θέλουμε.

Οι χρήστες καταλαβαίνουν πότε η παρουσία μας είναι ειλικρινής, πότε θέλουμε πραγματικά να τους ενημερώσουμε για κάτι ενδιαφέρον και αν είμαστε πραγματικά δίπλα τους για να τους προσφέρουμε αξία.


5) Δεν καθυστερούμε να απαντήσουμε

Άλλος ένας τρόπος που δείχνει στο κοινό μας ότι νοιαζόμαστε για αυτό και είμαστε δίπλα του, είναι όταν απαντάμε άμεσα στα σχόλια και στα μηνύματα που λαμβάνουμε.

Μόλις λοιπόν λάβουμε ένα μήνυμα, μια ερώτηση ή ένα σχόλιο, θα πρέπει να απαντήσουμε άμεσα στον αποστολέα και να δώσουμε μια ολοκληρωμένη απάντηση. Ιδανικά, πρέπει να απαντήσουμε μέσα σε 24 ώρες.


6) Δεν αφαιρούμε τυχόν αρνητικά σχόλια

Ναι, ίσως κάποια στιγμή ένας καταναλωτής σχολιάσει αρνητικά κάποιο post, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μας. Εντάξει, δεν είναι δυνατόν να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Το σημαντικό είναι να αντιμετωπίσουμε την κακή κριτική με ψυχραιμία και επαγγελματισμό, όχι να κρύψουμε το γεγονός. Απαντάμε λοιπόν με ειλικρίνεια και απολογούμαστε αν έχουμε κάνει λάθος. Το κοινό θα εκτιμήσει την στάση μας απέναντι στο γεγονός.

Για κανέναν λόγο δεν σβήνουμε το αρνητικό σχόλιο και δεν προσβάλλουμε αυτόν που το έγραψε.


7) Δεν μπλοκάρουμε κανέναν

Μας έκανε κάποιος ένα αρνητικό σχόλιο; Δεν υπάρχει λόγος να τον «τιμωρήσουμε» και να τον μπλοκάρουμε. Ούτε αυτό θεωρείται επαγγελματικό.

Ο μόνος λόγος για να μπλοκάρουμε κάποιον είναι αν τα σχόλια του είναι συνεχή, προσβλητικά και υβριστικά και δεν έχουμε πραγματικά καμία άλλη επιλογή.


8) Ορίστε τον σκοπό των διαγωνισμών

Ποιος είναι ο σκοπός των διαγωνισμών; Σίγουρα το να μαζέψουμε likes και νέους fans είναι υπέροχο αλλά θέλει προσοχή στην μετέπειτα διαχείριση τους.

Αρχικά χαρίζουμε δώρα σχετικά με το αντικείμενο μας. Αν για παράδειγμα, πουλάμε υποδήματα το δώρο θα είναι ένα ζευγάρι γόβες και όχι ένα κινητό τηλέφωνο. Γιατί; Διότι αν χαρίζουμε κινητό τηλέφωνο θα δηλώσουμε συμμετοχή στο διαγωνισμό άτομα που ενδιαφέρονται για κινητά και gadgets και όχι άτομα που ενδιαφέρονται για μόδα και παπούτσια. Άρα θα έχουμε αποκτήσει νέο κοινό που στην πραγματικότητα δεν το θέλουμε γιατί δεν ενδιαφέρεται για τα είδη μας.

Έπειτα, δίνουμε έμφαση στο να ανεβάζουμε τα σωστά posts που θα κρατήσουν το ενδιαφέρον των νέων fans ζωντανό ώστε να παραμείνουν στη σελίδα μας ακόμη και μετά το πέρας του διαγωνισμού. Άλλωστε ο απώτερος σκοπός μας είναι οι νέοι ακόλουθοι να γίνουν κάποια στιγμή πελάτες μας.




Στην Amazing Digital Marketing Services, ειδικευόμαστε στο σχεδιασμό Social Media στρατηγικής και φυσικά στην υλοποίηση της, αλλά και στην συγγραφή άρθρων βασισμένων στα σωστά keywords και στους κανόνες S.E.O που θα σας ανεβάσουν στις αναζητήσεις.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να καταστρώσουμε από κοινού και εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τη στρατηγική που θα σας φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Για λίγο διάστημα ακόμη, προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ αξιολόγηση της online παρουσίας σας και σας προτείνουμε τις κατάλληλες ενέργειες.

Κείμενα: Amazing Digital Marketing Services

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου ή μέρους αυτού αν δεν υπάρχει αναφορά της πηγής και εμφανής ενεργός σύνδεσμος προς την ακριβή σελίδα του άρθρου.





bottom of page