Online brand reputation: Πως να χτίσετε ένα κάλο όνομα για την επιχείρηση σας με μηδενικό κόστος
top of page

Online brand reputation: Πως να χτίσετε ένα κάλο όνομα για την επιχείρηση σας με μηδενικό κόστος


Online reputation είναι η φήμη που έχει η επιχείρηση σας στον τεράστιο κόσμο του διαδικτύου. Περιλαμβάνει τα reviews, τα σχόλια που κάνει το κοινό για εσάς και για το ποσό καλά τους εξυπηρετήσατε ή όχι, καθώς και τις αξιολογήσεις των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.


Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ένα κάλο όνομα ή διαφορετικά καλή φήμη γιατί αύτη θα μας φέρει νέους πελάτες και πωλήσεις. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι εμπιστευόμαστε πιο εύκολα μια εταιρία όταν έχουμε ακούσει για αυτήν έναν κάλο λόγο από κάποιον φίλο μας ή όταν έχουμε διαβάσει καλές αξιολογήσεις στην σελίδα της ή σε blogs. Οι συστάσεις λοιπόν βοηθούν!


Σκεφτείτε το λίγο! Πόσες φορές εσείς οι ίδιοι, πριν επισκεφτείτε ένα εστιατόριο έχετε τσεκάρει αξιολογήσεις άλλων για να μάθετε πως τους φάνηκε ο χώρος, το φαγητό και η εξυπηρέτηση; Πόσες φορές πριν προβείτε στην αγορά ενός προϊόντος ρίξατε μια ματιά στα σχόλια άλλων χρηστών για να δείτε εάν έχουν μείνει ευχαριστημένοι από το προϊόν και από το κατάστημα από οπού το προμηθεύτηκαν; Κακά τα ψέματα, όλοι μας κάνουμε την έρευνα μας (μικρή ή μεγάλη) πριν πάρουμε την τελική απόφαση!

Μάλιστα, συμφώνα με στατιστικά στοιχεία, το 84% των καταναλωτών διαβάζουν αξιολογήσεις προϊόντων πριν προβούν σε κάποια αγορά, ενώ 9 στους 10 θεωρούν τις κριτικές άκρως αξιόπιστες και καθοριστικό παράγοντα στην απόφαση τους.


Φαντάζεστε πως θα αντιδράσει ένας χρήστης όταν διαβάσει μια άσχημη κριτική για μια εταιρία; Προφανώς θα το ξανασκεφτεί και πιθανότατα να την απορρίψει και να κάνει μια νέα έρευνα ώστε να βρει άλλη εταιρία να προμηθευτεί το προϊόν που θέλει.

Έτσι λοιπόν, καταλαβαίνετε ποσό σημαντικό είναι να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες που θα μας χαρίσουν απλόχερα μια καλή κριτική. Για να το πετύχουμε βεβαία αυτό απαιτείται σκληρή δουλειά. Άριστη εξυπηρέτηση, καλό προϊόν ή υπηρεσία, αλληλεπίδραση με τον πελάτη, after sales service, κ.ά


Πως θα βελτιώσετε την online φήμη της επιχείρησης σας

Ο κόσμος μιλάει! Ο κόσμος κρίνει! Η μεγαλύτερη πρόκληση λοιπόν είναι να τον κάνετε να μιλάει για εσάς κυρίως με καλά λόγια…και λέμε «κυρίως» γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα υπάρξουν ένα - δυο άσχημα σχόλια. Κανείς και δεν είναι τέλειος άλλωστε και βέβαια, όπως ήδη θα γνωρίζετε, υπάρχουν αρκετοί κακοπροαίρετοι που με το παραμικρό παράπτωμα σας χαίρονται να γράψουν ένα αρνητικό σχόλιο. Δεν πειράζει! Το θέμα είναι να υπάρχουν ελάχιστα αρνητικά σχόλια και πολλά πολλά θετικά.


Προτείνουμε να ελέγχετε συχνά για νέες κριτικές. Tι είπαν για εσάς; Πότε, ποιος και γιατί;

Να απαντάτε πάντα! Ευχαριστείστε αυτούς που έγραψαν κάτι θετικό και δείξτε τους ότι είστε πάντα πρόθυμοι να τους εξυπηρετήσετε. Απαντήστε όμως και στα αρνητικά σχόλια, με ψυχραιμία και ευγένεια. Προσπαθήστε να λύσετε οποιοδήποτε πρόβλημα άμεσα, με ειλικρίνεια και πραγματικό ενδιαφέρον.


Μια ακόμη έξυπνη κίνηση: Κάντε μια αναζήτηση για την επιχείρηση σας στο google. Ελέγξτε τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας για να δείτε τι μπορεί να μάθει για εσάς ο χρήστης. Ποιες κριτικές και ποια reviews θα δει; Θα σας εμπιστευτεί ή θα το ξανασκεφτεί; Το εργαλείο Google Alert μπορεί να σας βοηθήσει να ενημερώνεστε για κάθε νέα αναφορά στο όνομα σας!


Υπάρχουν 3 τρόποι να βελτιώσετε την online φήμη σας... και μάλιστα με μηδενικό κόστος


1. Πολύ καλή εξυπηρέτηση

Η κυριότερη και η πιο αποτελεσματική μέθοδος για να έχετε ευχαριστημένους πελάτες. Εξυπηρετήστε τους με ευγένεια, δείξτε τους ότι νοιάζεστε για το καλό τους και ενδιαφερθείτε πραγματικά. Μην τους βλέπετε ως ευκαιριακούς πελάτες. Αντιθέτως, φροντίστε να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με διάρκεια στο χρόνο. Θα το εκτιμήσουν και θα σας αξιολογήσουν αναλόγως!


2. Θέλετε καλά reviews; Ζητήστε τα!

Συμφώνα με έρευνα, παρόλο που οι περισσότεροι καταναλωτές κάνουν την έρευνα τους και αναζητούν καλές ή κακές κριτικές πριν προβούν σε μια αγορά, σπάνια γράφουν οι ίδιοι μια κριτική ύστερα από την αγορά τους, ακόμη και αν μείνουν απολύτως ευχαριστημένοι.

Κάτι επίσης αξιοσημείωτο, είναι ότι οι περισσότεροι γράφουν μια κριτική μόνο όταν είναι δυσαρεστημένοι απο ένα προιον ή μία εταιρία και έχουν κάτι αρνητικό να πουν!


Έτσι λοιπόν, αυτοί που είναι ευχαριστημενοι, χρειάζονται μια ώθηση για να γράψουν τα καλά τους σχόλια. Προτείνουμε να κάνετε το εξής: Αφού παρέχετε την τέλεια εξυπηρέτηση, ρωτήστε τους πελάτες σας αν νιώθουν ικανοποιημένοι απο την συνεργασία σας και ζητήστε τους να γράψουν μια καλή κριτική. Στείλτε τους ενα email λίγες ημέρες μετά την αγορά τους ή τηλεφωνήστε τους! Δεν έχει σημασία ο τρόπος που θα επιλέξετε!


3. Αλληλεπιδράστε

Δείξτε στους πελάτες σας ότι είστε παρόντες και βλέπετε τα σχόλια τους. Απαντήστε άμεσα σε όλα, είτε πρόκειται για θετικό σχόλιο, είτε για κάποιο αρνητικό! Με αυτόν τον τρόπο θα δείξετε ότι σέβεστε το κοινό σας, υπολογίζετε την γνώμη του και φροντίζετε για αυτό ώστε να είναι ευχαριστημένο και ικανοποιημένο.



Στην Amazing Digital Marketing Services, ειδικευόμαστε στο σχεδιασμό Social Media στρατηγικής και φυσικά στην υλοποίηση της, αλλά και στην συγγραφή άρθρων βασισμένων στα σωστά keywords και στους κανόνες S.E.O που θα σας ανεβάσουν στις αναζητήσεις.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να καταστρώσουμε από κοινού και εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τη στρατηγική που θα σας φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Για λίγο διάστημα ακόμη, προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ αξιολόγηση της online παρουσίας σας και σας προτείνουμε τις κατάλληλες ενέργειες.

Κείμενα: Amazing Digital Marketing Services

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου ή μέρους αυτού αν δεν υπάρχει αναφορά της πηγής και εμφανής ενεργός σύνδεσμος προς την ακριβή σελίδα του άρθρου.



bottom of page